Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego

Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez właściciela firmę PPHU „FENIX” Robert Rakoczy, za pośrednictwem sklepu internetowego pod adresem www.fenixopakowania.pl (zwannym w części regulaminu Sklepem Internetowym), oraz określa zasady i warunki świadczenia usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.

Sprzedaż towarów odbywa się w formie umowy zawieranej na odległość za pomocą Sklepu Internetowego pomiędzy Klientem a Sprzedającym (firmą PPHU „FENIX”).

Klient zamawiający towar w Sklepie Internetowym powinien przed zakupami zapoznać się z regulaminem, ponieważ nieznajomość regulaminu nie zwalnia Klienta z zawartych w nim zasad.

Definicje

Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.

Dostawca - oznacza firmę kurierską, z którą współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów.

Hasło - oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji w Sklepie Internetowym, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w Sklepie Internetowym.

Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.

Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Konto Klienta - oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi Prowadzenie Konta Klienta.

Login - oznacza indywidualne oznaczenie Klienta, przez niego ustalone, składające się z ciągu znaków literowych, cyfrowych lub innych, wymagane wraz z Hasłem do założenia Konta Klienta w Sklepie Internetowym. Login jest właściwym adresem poczty elektronicznej Klienta.

Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.

Rejestracja - oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu Internetowego.

Sprzedawca - oznacza firmę PPHU „FENIX” Robert Rakoczy, ul. Szkolna 4; 26-922 Sieciechów; NIP 8121762440; e-mail: [email protected], strona Sklepu Internetowego fenixopakowania.pl będącą właścicielem Sklepu Internetowego.

Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, działające w domenie www.fenixopakowania.pl

Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.

Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.

Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.

Postanowienia ogólne i prawa autorskie

Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności do jego nazwy, logo, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a także do wzorców należ do firmy PPHU „FENIX” Robert Rakoczy.

Powielanie i wykorzystywanie treści i matreiałów zawartych na stronie www.fenixopakowania.pl bez zgody właściciela jest zabronione i jest naruszeniem praw autorskich.

Polityka prywatności

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem sklepu internetowego www.fenixopakowania.pl  (zwanego dalej: Sklepem Internetowym).

Dane osobowe zbierane przez PPHU „FENIX” za pośrednictwem Sklepu Internetowego są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO.

Administratorem danych i właścicielem Sklepu Internetowego jest firma PPHU „FENIX” Robert Rakoczy, ul. Szkolna 4, 26-922 Sieciechów NIP 8121762440

Dane Zamawiającego

Każdy kupujący powinien podać w e:mailu pełne dane do FV lub Paragonu łącznie z danymi do wysyłki, które są niezbędne jest do przeprowadzenia i zakończenia transakcji zakupu. Klient zobowiązany jest do podania pełnych i prawidłowych danych koniecznych do kontaktu i dostarczenia zamówionego towaru. Firma FENIX nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje wynikające z nieprawidłowego podania danych lub źle zamówionego towaru.
Dokonując zakupu Klient wyraża zgodę na wykorzystanie podanych danych osobowych w zakresie potrzebnym do zakończenia transakcji zakupu.

Rodzaj przetwarzanych danych, cele oraz podstawa prawna

Firma PPHU „FENIX” zbiera informacje dotyczące osób fizycznych dokonujących czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością, osób fizycznych prowadzących we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową oraz osób fizycznych reprezentujących osoby prawne lub jednostki organizacyjne niebędące osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzące we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, zwanych dalej łącznie Klientami.

Dane osobowe Klientów są zbierane w przypadku

- rejestracji konta w Sklepie Internetowym, w celu utworzenia indywidualnego konta i zarządzania tym kontem. Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usługi Konta (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)

- składania zamówienia w Sklepie Internetowym, w celu wykonania umowy sprzedaży. Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)

- Newsletter, w celu wykonania umowy, której przedmiotem jest usługa świadczona drogą elektroniczną. Podstawa prawna - zgoda osoby, której dane dotyczą na wykonania umowy o świadczenie usługi Newsletter (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)

- Podczas korzystania ze Strony Internetowej Sklepu mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera Klienta lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego

- Od Klientów mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych w naszym Sklepie Internetowym. Podstawa prawna - prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług

Zasady składania Zamówienia, Umowa Sprzedaży

    a) Sprzedawca umożliwia zawieranie umów sprzedaży Towarów za pośrednictwem sieci Internet oraz świadczy inne usługi przewidziane w niniejszym Regulaminie.W celu rejestracji Konta indywidualnego oraz w celu zawarcia Umowy Sprzedaży za pośrednictwem strony internetowej Sklepu, konieczne jest posiadanie konta poczty elektronicznej.

    b) Utworzenie Konta indywidualnego nie jest konieczne do złożenia zamówienia w Sklepie internetowym.

    c) Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem strony internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

    d) W celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru towarów w sklepie. Każdy z Towarów należy dodać do „Koszyka” za pomocą opcji „Dodaj do Koszyka”. Wybór każdego z Towarów spowoduje przejście do ”Koszyka”. Aby kontynuować wybór Towarów należy skorzystać z opcji „Kontynuuj zakupy”. Po skompletowaniu całości zamówienia należy przejść do „Koszyka” i kontynuować procedurę składania zamówienia. Realizując zamówienie Klient może zalogować się do Konta indywidualnego bądź realizować zamówienie bez rejestracji, uzupełniając swoje dane osobowe oraz adres dostawy w odpowiednich polach. Klient w kolejnych krokach ma możliwość wyboru sposobu dostawy Towarów i metody płatności oraz jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar i jego dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach, jakie jest zobowiązany ponieść w związku z zamówieniem.

    e) Następnie, Klient składa zamówienie wybierając opcję „Kupuję z obowiązkiem zapłaty i odbioru”.

    f) Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu oraz Polityki Prywatności poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówienia.

    g) Informacje podane przez Klienta w toku składania zamówienia powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane dane są na tyle niedokładne, że uniemożliwiają realizacje zamówienia, w szczególności uniemożliwiają prawidłowe dostarczenie zamówionego Towaru. Przed odmową realizacji zamówienia Sprzedawca podejmie próbę kontaktu z Klientem w celu ustalenia niezbędnych danych.

    h) Do momentu zatwierdzenia wyboru Towarów przyciskiem „Kupuję z obowiązkiem zapłaty i odbioru”, Klient ma możliwość dokonywania zmian i modyfikacji Towarów w zamówieniu, jak i danych teleadresowych do wysyłki lub faktury. Do momentu dokonania płatności Klient może zaprzestać składania zamówienia poprzez niekontynuowanie kolejnych kroków. W takiej sytuacji zamówienie Klienta nie zostanie zrealizowane.

    i)Złożenie przez Klienta zamówienia stanowi ofertę Klienta złożoną Sprzedawcy do zawarcia umowy sprzedaży Towarów w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

    j) Zawarcie Umowy Sprzedaży Towarów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem następuje wraz z otrzymaniem przez Klienta informacji o przyjęciu zamówienia, o którym mowa w ust. 11. Informacja ta zawiera potwierdzenie warunków Umowy Sprzedaży zawartej na podstawie Regulaminu.

Utworzenie Konta indywidualnego

  1. W celu utworzenia Konta indywidualnego, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej rejestracji swoich danych w bazie Sklepu. Rejestracja danych odbywa się poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego w zakładce „Rejestracja” lub w zakładce „Logowanie” wraz z wybraniem opcji „Zarejestruj się”. Wypełnienie formularza wymaga podania następujących danych: imienia, nazwiska, adresu e-mail oraz ustalenia indywidualnego dla Klienta hasła.

  2. Warunkiem utworzenie Konta indywidualnego jest akceptacja Regulaminu oraz Polityki Prywatności poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.

  3. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie rejestracji Konta indywidualnego w Sklepie przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Konta indywidualnego, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta indywidualnego i dokonywania zmian swoich danych podanych w momencie rejestracji.

Dostawa

  1. Towary dostarczane są na wskazany przez Klienta w zamówieniu adres na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także poza granicami Polski.

  2. W przypadku dostawy na terenie Polski, towary dostarczone są za pomocą kuriera, Inpost , Poczty Polskiej. Akceptowalna jest również wysyłka za pobraniem. W przypadku dostawy poza granicę Polski, przebieg realizacji zamówienia odbywa się indywidualnie poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy.

    3. Towary dostarczane są  w terminie od 1 do 3 dni roboczych w przypadku dostawy na terenie Polski. W przypadku dostawy poza granicę Polski, termin dostawy wynosi od 5 do 10 dni roboczych. Przez termin dostawy podany w dniach roboczych należy rozumieć wszystkie dni od poniedziałku do piątku włącznie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

    4. W ramach każdej przesyłki Towaru znajduje się dowód zakupu (paragon lub faktura VAT).

Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną

Realizując postanowienia Ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002r. Nr 144 poz. 1204 z zm.) firam PPHU „FENIX”  wprowadza Regulamin określający w szczególności rodzaje i zakres świadczonych usług droga elektroniczną, warunki świadczenia tych usług, w tym wymagania techniczne oraz zakazy dostarczania treści bezprawnych, politykę prywatności, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług droga elektroniczną, warunki przesyłania informacji handlowej oraz tryb postępowania reklamacyjnego.

Usługodawca świadczy usługi drogą elektroniczną, a w szczególności:

1 Newsletter,
2 Formularz kontaktowy,
3 Konto klienta sklepu internetowego,
4 Formularz zgłoszenia reklamacji.

Informacje świadczenia usług drogą elektroniczną

1. Za pośrednictwem sklepu internetowego www.fenixopakowania.pl świadczy na rzecz Klientów drogą elektroniczną następujące usługi:

a) umożliwiania zawierania umów sprzedaży on-line Towarów w Sklepie, zgodnie z Regulaminem;

b) umożliwiania zakładanie konta Klienta w Sklepie i korzystanie jego funkcjonalności;

c) umożliwienie przeglądania treści na stronach Sklepu;

2. Jesteś uprawniony do odstąpienia od zawartych umów sprzedaży Towarów w Sklepie na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa oraz w Regulaminie.

2. Aby korzystać ze Sklepu zgodnie z jego funkcjami potrzebujesz:

a) dostępu do sieci internet,

b) korzystania z typowej przeglądarki internetowej typu: Chrome, Safari, Opera, FireFox lub podobne,

c) konta poczty elektronicznej.

5. Możesz złożyć reklamację co do świadczonych usług przesyłając wiadomość e-mail na adres [email protected]  lub kontaktując się telefonicznie. Składając reklamacje opisz czego ona dotyczy, wskaż nam również swoje oczekiwania co do tego, jak ma być załatwiona. Rozpatrzymy Twoje zgłoszenie najszybciej jak to będzie możliwe, a w każdym razie uzyskasz odpowiedź w terminie 14 dni od otrzymania Twojego zgłoszenia.

Zapisy Końcowe

- Przed zawarciem umowy sprzedaży produktów w Sklepie powinieneś zapoznać się z Regulaminem. Przy każdym zamówieniu umożliwiamy Ci przeczytanie Regulaminu. O zmianach Regulaminu poinformujemy Cię w wiadomości e-mail, jeżeli posiadasz konto w Sklepie. W przypadku gdy nie będziesz akceptował planowanych zmian, możesz zażądać usunięcia swojego konta w Sklepie w każdym czasie.

- Do sprzedaży produktów w Sklepie stosujemy prawo polskie.

- W sprawach, których nie uregulowaliśmy w Regulaminie stosujemy odpowiednie przepisy prawa polskiego.

- Możemy zmienić Regulamin w przypadkach takich jak:

a) zmiana przepisów prawa lub ich interpretacji przez odpowiednie organy lub na skutek orzeczeń sądów, jak również wyjaśnień, interpretacji lub zaleceń wydanych przez odpowiednie organy państwowe, jeżeli ma to znaczenie dla postanowień Regulaminu,

b) zmiana sposobu świadczenia usług objętych Regulaminem, co może być spowodowane przyczynami technicznymi i technologicznymi, względami bezpieczeństwa, potrzebą usprawnienia działania Sklepu lub podniesieniem jakości świadczonych przez nas usług,

c) zmiana zakresu lub sposobu świadczonych usług na podstawie Regulaminu przez wprowadzenie nowych funkcji lub usług, modyfikację lub wycofanie dotychczasowych funkcji lub usług,

d) zmiana sposobów płatności lub wysyłki,

- Zmiany Regulaminu mają zastosowanie do umów sprzedaży Towarów w Sklepie zawartych po wejściu w życie zmian.

 

Polityka cookies

Sklep Internetowy używa niewielkich plików, zwanych cookies. Zapisywane są one przez PPHU „FENIX” na urządzeniu końcowym osoby odwiedzającej Sklep Internetowy, jeżeli przeglądarka internetowa na to pozwala. Plik cookie zwykle zawiera nazwę domeny, z której pochodzi, swój „czas wygaśnięcia" oraz indywidualną, losowo wybraną liczbę identyfikującą ten plik. Informacje zbierane za pomocą plików tego typu pomagają dostosowywać oferowane produkty do indywidualnych preferencji i rzeczywistych potrzeb osób odwiedzających Sklep Internetowy. Dają też możliwość opracowywania ogólnych statystyk odwiedzin prezentowanych produktów w Sklepie Internetowym.

Cookies trwałe: są przechowywane w pamięci urządzenia końcowego Klienta i pozostają tam do momentu ich skasowania lub wygaśnięcia. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z komputera Klientów

tym miejscu dodaj regulamin Twojego sklepu.