Zwroty i reklamacja

Poinformuj swoich klientów o możliwości zwrotów i wymiany zakupionych towarów. Możesz na przykład utworzyć tabele w "Edycji treści stron". Dane zaprezentowane w taki sposób będą bardziej czytelne dla Twojego klienta, niż zwykły tekst.

REKLAMACJA I ZWROT

Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu bez podania przyczyny.

Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas telefonicznie, mailowo lub pocztą:

PPHU FENIX

Robert Rakoczy
ul.
Szkolna 4
26-922 Sieciechów
e-mail:
[email protected]
telefon:
728337984

Zwrot należy odesłać na adres wskazany powyżej na własny koszt (koszt klienta) pod warunkiem iż:

- towar nie został naruszony i jakkolwiek zniszczony;

- musi być w orginalnym opakowaniu jak przy dostawie do klienta;

- w dostarczonym zwrocie musi być być informacja z numerem konta na które należy zwrócić pieniądze za towar i kopią dokumentu zakupu;

- wcześniejsza informacja mailem o planowanym zwrocie.

Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację przed upływem terminu.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy płatności, niezwłocznie a nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy i sprawdziliśmy zgodność zwróconego towaru.

- Zwrotu płatności dokonamy w formie przelewu na podane konto bankowe.

- Towar należy odesłać lub dostarczyć na adres firmy, niezwłocznie, ale nie później niż 14 dni od dnia informacji o zwrocie.

- Koszty zwrotu towaru ponosi klient.

REKLAMACJA

W przypadku złożenia reklamacji towarów wadliwych lub niekompletnych należy skontaktować się z firmą mailem lub telefonicznie. Formularz reklamacji możesz pobrać lub wysyłamy go mailem na prośbę klienta.

USZKODZENIA PRZESYŁKI W TRANSPORCIE

W przypadku stwierdzania uszkodzenia przesyłanych produktów w transporcie należy:

- sporządzić protokół szkody spisany w obecności kuriera – jeśli po otwarciu przesyłki stwierdzisz uszkodzenia, należy natychmiastowo skontaktować się z firmą kurierską. Kurier zjawi się ponownie w celu spisanie protokołu szkody. Zeskanowany dokument należy załączyć do zgłoszenia reklamacyjnego

- zdjęcia uszkodzeń towaru, możliwie najlepiej pokazujące stopień oraz rodzaj uszkodzeń

- ilość i rodzaj uszkodzonych produktów

- numeru faktury.

 Firm a ”FENIX” oferuje artykuły, które znajdują szerokie zastosowanie w sklepach spożywczych oraz branżowych, branży gastronomicznej, garmażeryjnej, cukierniczej, przemysłowej.

Osoby prywatne mogą znaleźć ciekawe towary w naszym sklepie.

Oferowane przez nas towary cechują się wysoką jakością wykonania oraz trwałością. Materiały użyte do produkcji posiadają wszystkie niezbędne atesty dopuszczające je do kontaktu z żywnością.