Zwroty i reklamacja
Poinformuj swoich klientów o możliwości zwrotów i wymiany zakupionych towarów. Możesz na przykład utworzyć tabele w "Edycji treści stron". Dane zaprezentowane w taki sposób będą bardziej czytelne dla Twojego klienta, niż zwykły tekst.
REKLAMACJA I ZWROT
Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu bez podania przyczyny.
Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas telefonicznie, mailowo lub pocztą:
PPHU FENIX
Robert Rakoczy
ul.
Szkolna 4
26-922
Sieciechów
e-mail: [email protected]
telefon:
728337984
Zwrot należy odesłać na adres wskazany powyżej na własny koszt (koszt klienta) pod warunkiem iż:
- towar nie został naruszony i jakkolwiek zniszczony;
- musi być w orginalnym opakowaniu jak przy dostawie do klienta;
- w dostarczonym zwrocie musi być być informacja z numerem konta na które należy zwrócić pieniądze za towar i kopią dokumentu zakupu;
- wcześniejsza informacja mailem o planowanym zwrocie.
Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację przed upływem terminu.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy płatności, niezwłocznie a nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy i sprawdziliśmy zgodność zwróconego towaru.
- Zwrotu płatności dokonamy w formie przelewu na podane konto bankowe.
- Towar należy odesłać lub dostarczyć na adres firmy, niezwłocznie, ale nie później niż 14 dni od dnia informacji o zwrocie.
- Koszty zwrotu towaru ponosi klient.
REKLAMACJA
W przypadku złożenia reklamacji towarów wadliwych lub niekompletnych należy skontaktować się z firmą mailem lub telefonicznie. Formularz reklamacji możesz pobrać lub wysyłamy go mailem na prośbę klienta.
USZKODZENIA PRZESYŁKI W TRANSPORCIE
W przypadku stwierdzania uszkodzenia przesyłanych produktów w transporcie należy:
- sporządzić protokół szkody spisany w obecności kuriera – jeśli po otwarciu przesyłki stwierdzisz uszkodzenia, należy natychmiastowo skontaktować się z firmą kurierską. Kurier zjawi się ponownie w celu spisanie protokołu szkody. Zeskanowany dokument należy załączyć do zgłoszenia reklamacyjnego
- zdjęcia uszkodzeń towaru, możliwie najlepiej pokazujące stopień oraz rodzaj uszkodzeń
- ilość i rodzaj uszkodzonych produktów
- numeru faktury.
Firm a ”FENIX” oferuje artykuły, które znajdują szerokie zastosowanie w sklepach spożywczych oraz branżowych, branży gastronomicznej, garmażeryjnej, cukierniczej, przemysłowej.
Osoby prywatne mogą znaleźć ciekawe towary w naszym sklepie.
Oferowane przez nas towary cechują się wysoką jakością wykonania oraz trwałością. Materiały użyte do produkcji posiadają wszystkie niezbędne atesty dopuszczające je do kontaktu z żywnością.